Wij ondersteunen onze klanten bij hun bedrijfsvoering en het behalen van hun doelen. Daartoe bieden we een ruim pakket aan basisdienstverlening, adviesdiensten en producten aan. Ons aanbod is heel divers: van tijdige facturering en gezamenlijke inkoop tot beheer van gebouwen en perswoordvoering.
Basis en maatwerk
Een deel van onze dienstverlening is gestandaardiseerd om eenduidig, betrouwbaar en efficiënt te kunnen werken. Maar we hebben ook oog voor specifieke vraagstukken van onze klanten. We helpen hen met het bedenken van slimme oplossingen en bieden zo nodig maatwerk. Deze op maat gesneden diensten en passende bedrijfsvoering worden steeds belangrijker.
Innovatie
Bedrijfsvoering staat nooit stil en ontwikkelingen gaan snel. Om onze klanten goed te blijven ondersteunen staan innoveren, doorontwikkelen en out-of-the-box denken bovenaan onze agenda. We willen onze klanten immers ook in de toekomst terzijde staan.
Nabijheid
Wij doen ons werk zoveel mogelijk op locatie in de nabijheid van onze klanten. Zo horen, zien en weten we veel van hen. Bovendien maakt het de communicatie makkelijker en dat is bevorderlijk voor onze dienstverlening.
Integraal
Doordat wij ons bezighouden met uiteenlopende bedrijfsvoeringstaken kunnen wij bedrijfsvoering integraal benaderen. Bij vraagstukken of processen waarbij verschillende vakgebieden betrokken zijn, leggen we verbindingen en streven we naar een totaaloplossing voor onze klant. Denk bijvoorbeeld aan een verhuizing of een reorganisatie.
Service
Het Serviceloket staat onze klanten dagelijks te woord, zowel telefonisch als digitaal via intranet. Medewerkers van het Serviceloket zorgen er voor dat vragen van klanten en medewerkers bij de juiste personen binnen onze organisatie terecht komen.
Eigen bedrijfsvoering
We zorgen uiteraard dat onze eigen bedrijfsvoering financieel op orde is. Afdeling Control en Bedrijfsvoering is hiervoor verantwoordelijk.